اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

از جیش گرفتن گل پسری

1391/4/31 8:28
نویسنده : نگار
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

          

این پروژه از جیش گرفتن کی تموم می شه خدا داند و بس ............خسته نشدم ولی دوست دارم زود تموم شه و نتیجه رو ببینم.............امیرسام مامانی خیلی زود یادگرفت که جیشش رو بگه ولی نمی دونم چرا چند هفتس دوباره روز از نو روزی از تو..................حالا از مشاور مهدکودک وقت خواستم برم پیشش..................آقا جیش می کنه به روی مبارکشون هم نمیارنو تو خونه می چرخن....

تازه چند روزه یه کمی  پیشرفت کرده وقتی جیش میکنه اطلاع میده که تعویض لباس انجام بشه

وقتی فکرش ور میکنم از هفت خان رستم باید رد شی

دندان درآوردن

واکسن

ختنه

از شیر گرفتن

اتاق جدا خوابیدن

از شیشه و پستونک گرفتنو......................

خدا به همه مامانا صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کسری
28 تیر 91 15:41
سلام نگارجون... پسر شما هم ماشاا.. خیلی خوشگل و آقاست ..خدا حفظش کنه! ممنون که بهم سر زدید
دختری از دیار آفتاب
29 تیر 91 10:20
سلام نگار خانم
وب قشنگی و پسر با نمکی دارید
من هم میخواستم برای بارداری اقدام کنم و خیلی دوست دارم بچم پسر باشه
میشه لطفا منو راهنمایی کنید و آدرس و شماره تلفن دکترتون که برای تعیین جنسیت پیشش رفتید و بدید؟


سلام عزيزم بله خوشحال ميشم كمك كنم
66615095 دكتر فرناز امين زاده
روزهاي زوج 9-12
البته اينجا نزديك خونمون نيست ولي من اين مطبش رو بلدم
مي توني بپرسي
البته بايد واقعا بخواي چون رژيمش سخته ولي اگه ارزش داره عزيم.موفق باشي منتظر خبراي خوبتم
مامان امیرسام
17 مرداد 91 2:22
مامانی شما امیرسام رو کی از جیش گرفتید؟از شیر چی؟
من که فکر کنم امیرسام ما حالا حالا حالا هااااا هیچ کدوم رو نگه.جیش رو که اصلا حالیش نمیشه.تا خدا چی بخواهد.
پسر گلمون رو ببوس


سلام
با اجازتون با همكاري مهد كودم از اواخر فروردين باز مي زارمش و فقط جايي ميرم يا تو خواب وقتي خوابش برد پوشك مي كنم.
ولي پدرمو در اورده مي گه دارم ولي فقط تو شلوارش و يه گوشه كنار خلوت كارشو ميكنه وتو دستشويي اصلا....بعد 3-4 ماه ديروز اولين بار بود رفت خودش دستشويي.
ولي تجربه من نشون داد كه نبايد به گفته مهد گوش مي كردم و زود شروع مي كردم..........انا عجله كردن ...البته من چون مي خوام خونمو عوض كنم و وسايلمو بيخيالم ولي به نظر من وقتي 2 سالش تموم شد وكم كم داره حرف مي زنه و ميفهمه شروع كن و اصلا رو تميزي حساس نباش.
براي شير هم ديگه تا عصر كه مهد هست نمي خوره و فقط وقتي يه موقع شب بيدار ميشه يا تازه از مهذد مياد يه بار ميخوره .....كم كم از سرش داره ميفته .....از 18-19 ماهگش تو اصلا پيشنهاد شير نده يا حواسشو پرت كن..........تا كمك كم از سرش بيفته .من مخالف يهدفعه گرفتن و ترسوندن بچه و.....هستم
موفق باشي عزيزم
ببوس امييرساممونو .....من كه سركارم و نمي بينم پسرمو.
مامان امیرسام
17 مرداد 91 2:42
اتلیه که به اسم بانری استودیو هست ومکانش تازگی عوض شده ورفتن خ مهناز.شماره رو میدم خودتون ادرس بگیرید.09126446130 خانم درگاهی بابت ارسال عکس برای مسابقه هم باید 1 پست به اسم همون مسابقه با عکس تو وبلاگتون میگذاشتید و بعد ادرس وبلاگ رو در قسمت نظر در پست مخصوص به همون مسابقه میگذاشتید. یعنی اول میرید نی نی تلگراف همون جا کامل خودش توضیح مسابقه رو داده و پایینش نظر داره . امیدوارم متوجه شده باشی گلم.بازم سوال داشتی خوشحال میشم کمک کنم در ضمن سوال کرده بودید بله خانه دارم