اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

عکس های جدید -اسفند 92

1392/12/7 10:43
نویسنده : نگار
2,174 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید مامانی با وضعیت جدیدش (بارداری) و با سرکار و با وجود توپسر خوشگلم حتی اگه وقت داشته باشه دیگه خیلی حال و حوصلشو نداره بیاد تو وبلاگت

ایشاله جبران میکنم........بیشتر از همیشه دوست دارم عشقم

چند تا از عکس های تولد امسال ٢٢ شهریور ٩٢ :

البته نمیشه عکسارو کامل گذاشت.........مامانی ٣ ماهه بارداره و نتونستم مثل هر سال برات سنگ تموم بزارم ولی بازم راضیم

کادوی تولدم واسه عشقمون تبلت خریدیم که البته خیلی باهاش بازی نمیکنه برعکس بچه های دیگه خیلی با بازی های رایانه ای و مبایل و تب لت و....سرو کاری نداره...........البته بهتر

مهونی خانوادگی بود و مهمون غریبه نبود.........کیک به اصرار خود امیرسام این بود و ما هم خواستیم به نظر عشقم احترام بزاریم.........غذا امسال اماده از بیرون گرفتیم تا مامان سرش خلوت تر باشه ......امیرسام قبل اومدن مهمونا نقاشی میکشه و تو عکسا هم معلومه صدبار جوراب و کفششو پاش کردم و باز دراورد و اخرش نزا شت پایش بمونن

اینم چند تا عکس از تیرازه:

 

متفرقه:

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان رهام
14 اسفند 92 9:32
چه عکسای قشنگی....
نیلوفر
25 فروردین 93 23:19
بارداریت مبارک عزیزم.تبلت خوشکلتم مبارک گل پسریمرسی گلم
مامان رها
7 مهر 93 14:12
کجایین بابا. آپ کنید دلمون رفت.
مونا مامان امیرسام
21 مهر 93 17:11
نگار جون سلام خوبی؟ امیرسام جونم خوبه؟ من قبلا هم پیغام گذاشتم اما ج ندادی کاش ی خبر میدادی از خودت گلم فکر کنم ب سلامتی دیگه فارق شدین منتظر خبرت هستم میبوسمتون
ღمونا مامان امیرسام ღ
3 مرداد 94 15:44
نگار جون همچناان نمیخوای بیای😶 دلم برای امیرسام کلی تنگ شده 😘😘 سلام مونا جوون ايشاله ي كم سرم خلوت تر بشه وبه سركار ودوتا بچه عادت كنم دوباره فعال ميشم