اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

بتدر ديلم-عيد91

1391/4/11 12:27
نویسنده : نگار
572 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز ٩١ از قبل از سال تحویل راه افتادیم رفتیم سمت دیار مادری -دزفول-امسال عروسی دختر دایی و عقد پسر خالم بود .....از ٦ عید هم رفتیم اهواز دیدن دوستای دوران دانشجویی....(من تو دانشگاه شهید چمران اهواز حسابداری خوندم و الانم تو شرکت زامیاد-خودروسازی کار می کنم) البته بیشتر خانه خاله الهام بودیم بهتر از شما نباشه خیلی خانم....هرچی بگم تو دوستی و خانمی کم گفتم .. عمو احسان و خاله الهام خیلی امیرسامو دوست دارن و خیلی اذیتشون کردیم ،بندر دیلم هم با هم رفتیم خیلی خوش گذشت جاتون خالی.................امیرسام وقتی دریا رو دید خیلی ذوق کرد اولین بار بود این همه آب رو یه جا می دید ..........همیشه فکر مکنه نهایتا آب میتونه اندازه ی وان حمام باشه...خیلی موقع ها هم با آب بازی غذا می خوره............(شهریور هم عروسی خاله سهیلا یکی دیگه از  دوستامون هست و اگه خدابخواد باید بریم اصفهان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
4 تیر 91 22:25
نگار جان دستت درد نکنه، خاطرات سفربندر دیلم رو زنده کردی،ایشالا زود زود همدیگه رو ببینیم،مخصوصا" امیر سام جان رو.
مامان ابوالفضل
5 تیر 91 2:37
سلام انشاالله که خوش خوذشته باشه.من میترسم برم مسافرت که ششاید نی نیم اذیت کنه البته نی نی من 11 ماه داره.
احسان
7 تیر 91 19:29
نگار خانم دلمون برای شما و عادل و مخصوصا" امیر سام خیلی تنگ شده،مرسی که ابراز لطف کردی .به امید دیدار در اصفهان