اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

عشق امیرم.................برج میلاد

1391/9/27 8:47
نویسنده : نگار
819 بازدید
اشتراک گذاری

امیرسام از وقتی خیلی کوچولوتر بود عاشق برج میلاد بوده و هست................از هر جایی ببینه داد میزنه نـــــــــــــــــــــــــــــــــا نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

بالاخره بعد ٢ سال تونستیم ٢٣ شهریور یعنی فردای تولدش ببریمش تا این نانا رو از نزدیک ببینه...........کلی ذوق کرد........................کاشکی همیشه آرزو ها انقدر زود دستیافتنی بودن؟!

ادامه ي مطلب يادتون نره : 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
4 مهر 91 12:35
سلام عزیزم مرسی که اومدی .من با اجازه لینکتون میکنم.
مامی اوستا
4 مهر 91 15:03
آخی چه پسمل نازی
مامان رهام
5 مهر 91 8:37
ای جانم پسری ناز نازی,راستش من هنوز رهام رو از پوشک نگرفتم.ولی وقتی بازش می کنم میره دستشویی...زیاد بدش نمیاد...ولی چون من تا غروب سرکارم,زیاد وقت نمیکنم باهاش سر و کله بزنم

منم سركارم ولي مهدشون خوبه خودشون بازش ميزارن و مدام مي برن دستشويي ولي تو خونه ميگه جيش دارم ولي از دستشويي رفتن بدش مياد چند ماهه درگيريم