اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

از شیر گرفتن همراه با تولد 2 سالگی جیگر مامانی

1391/6/27 9:27
نویسنده : نگار
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم 2 ساله شد......ماماني از سه شنبه (اخرين حق شير هاي باقي مانده تا

 پايان شهريور ماه91 ) پيشت بودم و بردمت قدو وزن و گفت ديگه پايان هر سال بايد

 بياي.

پسرم تا 1-2 ماه پيش به 14 هم داشت ميرسيد ولي اين ماه با 3 تا دندان در آوردن و

 مريض و ....دوباره رسيده به 13 كيلو و گفت طبق نموداره و مشكلي خدارو شكر نداره

 ولي به نظر من مي تونه خيلي بيشتر باشه.

پسرم دوباره از سه شنبه شب بي اشتها بود و شب بيتابي مي كرد برديمش دكتر

 گفت گوشش عفونت كرده و علتشو نمي دونم؟

خانم دكتر گفت پسرت قدش خيلي خوبه ولي مي تونه وزنش تا 14 هم با لا بياد.....!؟

راستي آخرين باري كه پسرم شير خودم رو دادم

سه شنبه 21 شهريور  ٩١ساعت  9.5 صبح بوده و تا الان زياد  اذيت نشده ومن هم با

 دو تا چسب زخم قضيه رو تموم كردم و خدا رو شكر تا الان با اين كه خونه بودم

 مشكلي نبود فقط ديگه ديرتر مي خوابه و كلي بايد قصه بگم  و سرش رو گرم كنم تا

 بخوابه ..............ولي وقتي شير مي خورد دوسوته خواب بود.

اميدوارم مشكلي پيش نياد و اين پروژه سريع تر تموم بشه......پسرم  دیگه داره بزرگ

 می شه و با شیر مامانی و پوشک داره بابای می کنه.........موفق باشی گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رهام
27 شهریور 91 9:28
تولدت مبارک پسر نازنازی
nafise
27 شهریور 91 19:48
امیر سام عزیزم تولدت مبارک (البته با تاخیر)
مامان فهیمه
7 مهر 91 14:49
سلام عزیزم موفق باشی محمدحسین منم یه هفته از پسر شما بزرگتره و الان دیگه اصلا شیر نمی خوره البته با ترک پوشک یه خورده مشکل داره و لی امیدوارم زودتر این موضوع هم حل بشه چسرتون خیلی نازه چون فاصله سنیش با پسر من نزدیکه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم اگه دوست داشتید به وب ما هم بیاید من لینکتون می کنم با اجازه
راستی نگران وزن پسرت نباش محمد حسین من تازه 11 کیلو رو رد کرده البته یه خورده وراثتیه من خودم هم لاغر هستم
سلام
قد پسرم 90 هست ووزن 13 البته واسه 20 روز پيش بود
درست موقعي كه 3 تا دندان در آورد و كلي لاغر شده بود
البته اميرسام خيلي بد غذاس ،ديگه اعصاب برام نمونده؟
پروژه از پوش ك گرفتن كه ديگه داغونم كرده البته تققير خودم بود كه خيلي زود شروع كردم خوب هم ياد گرفت ولي الان لجباز شده نمي گه؟! منم لينكتون مي كنم

یه سوال هم داشتم قد گل پسری چقدره؟ برای مقایسه می پرسم چون من هنوز محمدحسین رو نبردم کنترل قد و وزن دو سالگی آخه همکاری نمی کنه ممنون