اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

سفر به اصفهان براي اولين بار با اميرسام)شهريور 91

1391/6/18 12:00
نویسنده : نگار
563 بازدید
اشتراک گذاری

ب

به قصد عروسي خاله سهيلا جون بت همراهي خاله ندا ي اميرسام سفرمون به يه سفر 4-5 روزه تبديل شد خيلي خوش گذشت ..............البته چون اكثرا بيرون بوديم پسرم برنامه خواب و خوراكش حسابي بهم ريخته بود براي اولين بار يه كمي بدخلقي مي كرد...............البته همه جاي اصفهان رو نتوستيم بريم بينيم و بي آب اصفهان از زيبايي آن كم كرده بود .............نمي خوام جسارت كنم و لي من با ادم هاي خوبي تو اين سفر اصفهان روبرو نشدم و خاطره خوبي از مردمش ندارم .ولي از قديم گفتن همه جا هم آدم خوب پيدا ميشه هم بد؟

راستي از بازار امام دو تا زنگوله واسه اميرسام خريديم بسته بوديم به گردنش تا گم نشه از بس يه جا نمي مونه؟؟؟......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدیس
18 شهریور 91 10:09
سلام خاله ازتون میخواستم که کمکم کنین و تو وب کودک من به عکس من (شماره ی 6مهدیس)رای بدین رای گیری از 18شهریور تا دوشنبه 20شهریور ادامه داره روی پسر ماهتونم ببوسید منتظر رایتان هستم
مونا مامان امیرسام
20 شهریور 91 1:26
امیرسام کوچولو کلی کیف کرده دیگه
مونا مامان امیرسام
20 شهریور 91 1:26
موش بخوره تورو که تودوربین نگاه میکنی.
مونا مامان امیرسام
20 شهریور 91 1:27
من با دیدن پسر گلت به فرداهای امیرسام امیدوار میشم نگار جوون
ژاله
26 شهریور 91 21:30
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه