اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

اولين جلسه مهد ايرانمهر

1391/9/27 8:38
نویسنده : نگار
4,004 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه ساعت 2 تا 6 جلسه اوليا و مربيان توي مهد ايرانمهر برگزار شد و حضور پدرو مادر اجباري بود......................پسر گلم هم ديگه خوابش ميومد وهم گشنش بود ولي خيلي دير تموم شد...............جالب بود ولي اميرسامم ديگه وقتي تحويلش گرفتيم حسابي كلافه شده بود...............برگشتني هم رفتيم يه سر خونه مامان فريده ديگه خستگيه پسرم تكميل شد.....................تو خونه تا يه چيزي خورد خوابيد و ماماني هم به خاطر پسر گلي دير آمد سركار تا پسرم بخوابه..........

اينم صدرا و اميرسام با بابجونشون .................بعد از اتمام جلسه

اينم عكس مربياي مهد اميرسام..............البته همه رو با اسم بلد نيستم معرفي كنم..............ياد گرفتم اضافه مي كنم

فقط براي پسرم  تا يادگاري بمونه:

مديرين مهد............خانم هدايتي(بابايي خيلي خانم هدايتي رو قبول داره ميگه كاشكي مشاور مهد كه بشه هر وقت خواستي وقت بگيري بري و وقت داشته باشه)

كيميا جون مربي زير سه سال

  

مربي يوگا(بالا)

آذر جون.....مربي

مربي

مربي

مربي موسيقي

مربي بدنسازي و تنيس

آشپز

معصومه جون..........مربي

مربي عروسك گرداني و.نمايش.

مربي

مربي...........از بچهگي تو همين مهد بوده

teacher شهرزاد.............مربي زبان انگليسي-عشق اميرسام

مربي زبان انگليسي

مربي زبان اسپانيايي................مانا جون (خيلي دوسش دارم)

مربي زبان انگليسي

مربي نقاشي

مربي آموزه هاي ديني و زندگي...........كلي پدرو مادر ها رو هم به بازي گرفت و براي چند دقيقه اي برد تو عالم بچگي.

مربي

دكتر مقدم..........مشاور مهد كودك

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فهیمه
25 مهر 91 11:25
سلام عزیزم ممنون که سر زدید به وبلاگ ما ماشالا پسر گلت حسابی شیرین کاری می کنه دل مامان و بابا و خاله وبلاگی ها رو میبره
یه سوال؟ مهد ایرانمهر کجاست؟ تو تهرانه؟ ممنون میشم آدرسش رو بهم بدی
برات آرزوی موفقیت دارم


مرسي گلم .اره تهران...........فاز يك اكباتان..........البته من يك سال تو نوبت بودم آخرم با پارتي يكي از دوستام تونستم ثبت نام كنم.........اگه بعدا خواستي بيشتر برات از مزاياش مي گم
من خيلي مهد رفتم و مرخصي بدون حقوقو بودم تا مهد پيدا كنم نزديك خونمون هم نيست ولي خدا رو شكر در عوض پول زيادي كه ميگيرن خيلي خيالم راحته آنجاس..........خدا روشكر
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 19:35
عززززیزم.خیلی خوبه که میری مهد.منم دوست دارم امیرسام رو بذارم اما امان از تنبلی
محك
18 آبان 91 20:55
يك منولوگ و ديگر هيچ !!
آیدا
15 اردیبهشت 94 14:22
سلام. من یکم اطلاعات راجع به این مهد می‌خواستم. و البته راجع به شهریه اش. آیا به بچه غذا میدن یا بید خودش بخوره؟ پسر م هجده ماهشه. شهریه اش ماهیانه چ سلام عزيزم ببخشد من از وقتي دوتا بچه دارم اصلا با سركار ديگه فعلا وقت وبلاگ اومدن و به روز كردنشو ندارم الانم شانسي اومدم الان شهريش شده ماهي هفتصد ماهي پنجاه واسه زبان وساليانه نهصد واسه شهريه ثابت فقط شير وميوه ميزاري صبونه وناهار وعصرونه خودشون ميدن
آیدا
3 خرداد 94 8:45
سلام ممنون از پاسختون. خیلی لطف کردید با اینهمه مشغله. من هر بار زنگ میزنم میگن لیست رزرو پره. برای ثبت نام میتونید راهنماییم کنید که از چه راهی وارد بشم. سلام عزيزم فقط حضوري وبا اصرار وپيگيري