اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

شیرین زبونی 2

1392/5/15 10:22
نویسنده : نگار
1,089 بازدید
اشتراک گذاری
  • دیشب اومده پیشم میگه مامانی بچه خوبی باش.......باشه ؟خوب؟قول بده.....دستمو گرفته میگه قول قول
  • بابایی واسه امیرسام از پارک ارم لوازم پزشکی خریده  تازه رنگ صورتی نشد چون هیچ رنگ دیگه ای نداشت......دیگه شده عشق امیرسام همش داره باهاش بازی میکنه و در حال معاینه مامان و بابا و ماشین ها و عروسک ها و......هر روزم با خودش میبرتشون مهد کودک با اینکه باید جلوی در قسمتشون تحویل بده و موقع خونه اومدن دوباره بگیرتشون........ساراجون مربیشون میگفت هی مره و میاد این کیف لوازم پزشکیشو میاد بوس میکنه و میره دوباره دنبال بازیش.........قربونت برم میدونستیم زودتر برات میخریدم...........البته تا کی ادامه داشته باشه نمیدونم چون هر اسبا بازی یه تاریخ انقضایی واسش داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • تا یه کار بدیا اشتباهی میکنه تا میام اخم کنم و مثلا دعواش کنم سریع میگه مامان اخم نه......بخند ......خوب ؟مهربون باش.......توقع دارین من تو جوابش چی کار کنم ؟فقط میچرونمش و بوسش میکنم...........فدای تو بشه مامان که اگه غذا خوردنتم خوب بشه بهترین و شیرین زبون ترین پسری واسه مامان و بابا جون(میدونید نگفتم کل دینا چون هر کی به نظر خودش بچش خوشگل ترین و شیرین ترین بچس)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
15 مرداد 92 12:24
چقد اینا تکیه کلاماشون مثل همه. پس تو مهد یاد میگیرن . قربونت بشم امیرررسام
مرسي گلم.....رها جونو ببوس