اميرساماميرسام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

امیرسام پسرگل مامان و بابا

عشق يعني تو و دگر هيچ

1392/2/2 11:23
نویسنده : نگار
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

آن زماني كه من جوون تر بودم از خدا پرسيدم :

من ميخام حقيقت زندگي رو بدونم

واو چشم هايش را بست و سرش را خم كرد

و تورا به عنوان گواه پايين فرستاد

در ژرفاي لبخند تو بود كه

ياد گرفتم زندگي چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معجزه شناخت تو

شك را از من دور ساخت

و خداوند از طريق  دستاي كوچيك تو

عشق را درون  من دميد...........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:18
چه عکس خوووجلی
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:13
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی
تو زهرایی , تو زهرایی . . .
روزت مبارک


مرسي گلم ...ببخشيد براتون پيام نزاشتم چون مسافرت بوديم
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:00
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک


مرسي عزيزم...روز شما هم مبارك
محك
12 اردیبهشت 92 15:35
پس عادل خان چي ؟


عادل كه عشق اوله
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:28
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم